כוחות המנהל האזרחי הרסו 2 מאחזים בבנימין

אריאל שרפר No Comments on כוחות המנהל האזרחי הרסו 2 מאחזים בבנימין

ח"כ איתמר בן גביר הגיב: "ממשלת בנט עבאס הורסים את בתי משפחות המתיישבים שבאים ליישב את הארץ ולהגן עליה מפני פורעים ובאותו זמן יושבים ודנים על הסדרת חשמל בחוק למבנים בלתי חוקיים בנגב"

מאחז. אילוסטרציה צילום: תושבי עוז ציון
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שוטרים ואנשי המנהל האזרחי הרסו הבוקר (רביעי) מספר מבנים בגבעת גאולת ציון שבגוש שילה בבנימין. לאחר מכן החלו להרוס גם את המאחז רמת מגרון הסמוך.

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר הגיב: "ממשלת בנט עבאס הורסים את בתי משפחות המתיישבים שבאים ליישב את הארץ ולהגן עליה מפני פורעים ובאותו זמן יושבים ודנים על הסדרת חשמל בחוק למבנים בלתי חוקיים בנגב".

ח"כ בן גביר הוסיף: "הדרום נכבש בבנייה מסיבית ללא היתרי בניה, או תוכניות וכל דאגתה של הממשלה היא להיטפל למשפחות יהודיות. ככה נראית מדיניות של ממשלת האחים המוסלמים ושר הבט"פ השמלאני, מכשירים בפזורה בתים לא חוקיים ומגרשים בגאולת ציון".

הפינוי הבוקר מתרחש על רקע המשך ההתעלמות של הממשלה, כמו גם קודמתה מהסדרת ההתיישבות הצעירה והמתח בין ההתיישבות למדינה בשל החשש מאי קיום ההסכם עם מתיישבי אביתר בשומרון שהתפנו מרצון ומודאגים מכך ששר הביטחון גנץ יסרב לקיים את ההסכם למרות שנקבע כי יותר מ-50 אחוזים מאדמת אביתר זהו שטח המוגדר אדמות מדינה.



0 תגובות